השאירו פרטים ונחזור אליכם:

מי בר בלוג שתיית מים במהלך פעילות גופנית

שתיית מים במהלך פעילות גופנית

שתיית מים במהלך פעילות גופנית

מחקרים מראים שמחסור בשתייה פוגע משמעותית בתפקוד האדם ובביצועיו השונים. בין היתר, המחסור נובע משהייה בשמש ובחום ובעקבות מאמץ גופני.

מחקרים מראים שמחסור בשתייה ובמזון פוגע משמעותית בתפקוד האדם ובביצועיו השונים. בין היתר, המחסור נובע עקב שהייה ממושכת בשמש ובחום ובעקבות מאמץ גופני שגורם לגוף האדם להזיע על מנת להתקרר. כמו מחסור בסוכר, גם מחסור בשתיים מים יכול לגרום לחוסר ריכוז, בלבול וקשיים בתפקוד.

איבוד נוזלים בזמן פעילות

פעילות גופנית אירובית/אווירנית לרוב מעלה את טמפרטורת הגוף, דבר שגורם לגוף להזיע כדי להתקרר. לכן, חשוב במיוחד לשתות ולחדש את מאגרי הנוזלים בגוף לפני הפעילות, אחרי הפעילות ובמהלך הפעילות (גוף האדם לא יכול לאגור נוזלים ולכן חשוב למלא את המאגרים כל הזמן). ברוב חדרי הכושר מותקן קולר או מכשיר מיני בר, כך שהשתייה מתאפשרת בנגישות יתרה.

שתייה במהלך פעילות גופנית בחדרי כושר

לעומת פעילות גופנית המבוצעת ברחוב (הליכה ריצה אופניים ועוד), פעילות בחדרי כושר מקלה על המתאמנים בכך שיש להם גישה נוחה ופשוטה למתקני מים. רוב חדרי הכושר מתקינים במקומותיהם מכשירי מיני בר כדי להקל על המתאמנים ולאפשר להם צריכת מים נוחה. עצם נגישות המכשירים מהווה פתרון קל ויעיל לבעיית השתייה וחידוש מאגרי המים וכן מאפשרת תיקון תקלות על ידי טכנאי החברה באמצעות אביזרים תואמי תמי 4.